czwartek, 28 sierpnia 2014

Wakacje w Londynie

W ostatnim czasie postanowiłem wyruszyć w podróż za granice. Na sam start musiałem sobie obrać cel podróży. W tym miejscu postanowiłem polecieć do Londynu, stolicy Wielkiej Brytanii. Od zawsze chciałem zobaczyć Big Ben i zwiedzić Tower Londyn. Dodatkowo chce zobaczyć zmianę warty przed parlamentem i spróbować rozśmieszyć wartownika. Oczywiście podróż należy dobrze zaplanować w tym celu musimy znaleźć tani transport i nocleg. Najlepiej jest lecieć, bo po pierwsze szybko będziemy na miejscu, po drugie wygodnie. Nocleg albo u znajomego albo w jakimś tanim hotelu. Tylko teraz jeszcze zostaje jak kupić tanie bilety lotnicze w obydwie strony i w razie gdyby znajomi nie mogli nas przenocować należy jeszcze poszukać tanich hoteli w Londynie. Oczywiście jak to teraz jest w modzie sięgamy po porad do pana Googla, który zna wszystkie problemy tego świata. Po wyszukaniu interesujących nas stron z możliwością porównania cen biletów lotniczych i hoteli. Znajdujemy interesujący nas zakres cenowy, pakujemy plecak i ruszamy w drogę. Mam tylko nadzieję że będę mógł wkrótce pokazać państwu zdjęcia z moich wakacji. W następnym artykule napisze jak kupić tanie bilety na promy do Szwecji.

1 komentarz:

  1. zaparaszam na nowo powstałą stronę http://tymonland24.besaba.com/

    OdpowiedzUsuń